Sivut

Stiinas

Stiinas

lauantai 22. syyskuuta 2012

Kahvitauolla

Hei! Päätin tulla kirjoittelemaan tänne nyt jotakin pientä samalla kun pidän kahvihetken! Olen miettinyt että onko tää ulkoasu nyt minun näköiseni? Tai tuleeko tästä blogin pitämisestä minulle mukava harrastus?  Hmm miksipä ei :) Uskon että ajankanssa mulle selkenee että millainen on sitten se minun näköinen ulkoasu..jne :)   Tänään luvassa onkin sitten ihan rentoilupäivä että en tee mitään. Arkisin sitä tekemistä ja menemistä on ihan riittämiin..  Tietysti jos ilma sallii niin sitten voisi painella ulos kuvailemaan jotakin syksyistä.. Minun tekisi mieli kuvata rakennuksia,kerrostaloja ym koska täällä on paljon kauniita kerrostaloja,taloja..jne :) <3 mutta saattaisi olla että joku tulisi mainitsemaan, että mitä sä kuvailet meidän talon seinää :D niin ehkä jätän sen pois. Olettekos muuten lukeneet Sofi Oksanen kirjan puhdistus tai käyneet kattomassa sen? Jos niin mikä oli teidän reaktio siihen? Itse luin kyseistä kirjaa väkisin mutta en pitänyt oikein kirjasta. :S  Onhan se karmiva ja kiehtova mutta se ei itseeni kolahtanut. Siitä voisinkin myöhemmin tehdä jotain pientä arvostelua jos joku tänne eksynyt haluaa.?  :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommentin täällä blogissa vieraillessasi! <3