Sivut

Stiinas

Stiinas

perjantai 12. lokakuuta 2012

Kahvitauolla.

Heissan nyt on ollu niin paljon kaikkee tekemistä, etten ole joutanut tänne tulla lurittelemaan mitään.
Enkä' mä tänne kaikkia tekemisiäni aiokaan luritella. :D Mutta joo... Nyt olen kahvitauolla ja olipa ihana yllätys kun ovikello soi ja postimies ojensi paketin käteen. Olin eka ihan äimänkäkekä suu auki että mikä ihmeen paketti mulle tulee,niin luin paketista että äitini ja tätini olivat lähettäneet sen. Heti ryntäsin avaamaan sen ja sieltähän löytyi ihania kudottuja villasukkia,prinsessamekko,tossut,joulumekko ja kaikkea hyödyllistä! :)  Sitten niitä hämmensin ja menin katsomaan muita posteja ja sietä oli tullu trendilehti mulle,jee :D  Noh sitten soittelin postiin kun sielläki on yksi paketti minkä laatumerkkien fleamarketista olen ostanut ja tänään menenkin sitten iltapäivästä sen noutamaan.Hmm ja ja ja ja ja ... :) Huomenna sitten on se kirppistapahtuma taas jossa minä ja yksi toinen nainen ollaan järjestäjinä. On kyllä mukavaa mennä sinne. Kohta voisinkin alkaa katsomaan mitä aarteita kirppikselle vielä löytyisi vielä meidän varastosta.. Se mikä itselle tarpeeton,on toiselle aarre! <3 Joo asiasta toiseen kiinnostaisiko teitä jos esittelisin mun 2 viikon takaiset ostokset,mitkä tilasin zalandolta? :)  Ja kertokaa mitä te odotatte blogiltani? :)  Palataan siis illalla tai huomenna asiaan! Moikka moi ja muksat päivänjatkot jokaiselle pallerolle! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommentin täällä blogissa vieraillessasi! <3