Sivut

Stiinas

Stiinas

torstai 6. joulukuuta 2012

Hyvää itsenäisyyspäivää! :)

Jooh huomasin just tuossa että jäi laittamatta ne kuvat kun kameranpiuha on yllättäen hukassa! 
Joten laiskuuttani en viitsinyt sitä etsiä kun oli niin paljon muutakin tekemistä.. :)
Asiasta toiseen,odotan innolla iltaa kun saa herkutella ja katella linnanjuhlia... <3 Tästä itsenäisyyspäivästä tulee mulle hyvä fiilis ja sellainen että tietää että pian on joulu!
Joten ei muutakuin hyvät itsenäisyyspäivät kaikille ja palaamme asiaan kun aikaa ja insiraatiota on tänne kertoilla ym kaikkea muuta.. ;)  Pistän tähän muutamia kuvia tähän itsenäisyyspäivään liittyen.





      Tää viimeisin kuva ei niinkään ole mieleeni,mielummin oisin Tarjan vielä linnanjuhlissa nähnyt.
    Mutta kun se ei ole mahdollista on tyytyminen tähän presidenttiin.  

4 kommenttia:

  1. Hyvää itsenäisyyspäivää sinnekin! Joo, samaa mieltä tosta presidentista, mutta eipä sille mitään voi :)

    VastaaPoista
  2. Moi Stiina! Tää on vähän outo juttu minkä sattumalta huomasin. oon nimittäin joskus kirjottanut blogia samaan osoitteeseen kuin tämä sinun blogisi nykyään on. Oon poistanut omani ilmeisesti jo aiemmin kuin sinä olet tätä alkanut kirjoittaa. Mutta jostain syystä sinun tekstit tulevat mun bloggeriin suoraan ikään kuin kyse olisi samasta blogista..Laitoin palautetta Google-palautteen kautta mutta mitään vastausta en ole saanut. Lähinnä siis ajattelin että näkyyö sinun bloggerin omilla sivuilla minun vanhat tekstit? Itselläni ne näkyvät vaikka blogin olen poistanut..

    VastaaPoista
  3. ohhoh :D ??? -Tiina

    VastaaPoista

Jätäthän kommentin täällä blogissa vieraillessasi! <3