Sivut

Stiinas

Stiinas

maanantai 1. lokakuuta 2012

Iltaa pallerot!

Minulla on ollut kyllä tapahtumarikas viikko, varsinkin viikonloppuna oli kun olin järjestäjänä yhdessä kirpputoritapahtumassa.. Siellä myytiin,ostettiin,nautittiin kahveista,grillattiin,leikittiin lasten kanssa..ym paljon muuta mukavaa..:)  Kahden viikon kuluttua järjestetään uudestaan samojen henkilöiden kanssa tällänen tapahtuma! Olen saanut tutustua aivan mahtaviin ihmisiin <3 kaikenlaisiin ja ikäisiin..  Hmm sitten tästä blogista hieman että tää ei ole blogi johon kerron kaikki niinkuin monessa blogeissa joita seuraan (niitä on aika monta) vaan tää on tällänen pieni harrastus minulle jota päivittelen silloin tällöin kun mieleni tekee. Olen myös saanut lukea parista blogista että heille on alkanut tulla paineita blogin pitämisestä ja siitä on tullut heille pakkopullaa. :S Sellaista minä en aio tehdä,jos tekisin niin siinä tapauksessa istuisin varmaan päivät kirjottamassa/tekemässä vaan blogia ja informoisin tänne jokaisen liikkeeni..jne..    Mitä te toivotte blogilta yleensäkin? Kiinnostaako teitä lukea jonkun ihmisen koko elämän stoori vai kiinnostaako pelkkä pinnallinen osuus blogissa?  hmm mulle saa linkittää tänneoman blogin,luen mielelläni mitä erilaisimpia blogeja!
Tällä hetkellä odottelen bb:tä alkavaksi ja mursuan suklaata! :p   Huomenna sitten tiedossa pientä shoppailua ja asioilla käyntiä..  Joten ei mulla nyt muuta,palaillaan :) Morot!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommentin täällä blogissa vieraillessasi! <3