Sivut

Stiinas

Stiinas

tiistai 9. lokakuuta 2012

Minun uusimmat avonin tuotteet

Tässä esittelen mun uusimmat avonin kauneuskonsultilta ostamani tuotteet.
Minun mielestäni avonilla ja yves rocherilla
on itselleni mieluisimmat tuotteet. Nyt on testissä
avonin tuotteita. Tässä niistä minun uusimmat
Hankintani :) Onko teille tuttuja? :)
1. Solutions winter: Käytetään päivittäin ja vaahdotetaan kasvoille vaikuttamaan. Itse
olen tästä tykännyt koska iho tuntuu kuulaalta ja sellaiselta miten sen nyt sanoisi.. hmm :D tosi raikkaalta.kuoritulta ja puhtaalta tuntuu ja näyttää,sopii kaikille ihotyypeille!
Puhdistaa talvella talven vaurioittamaa ihoa. Itse olen huomannut että punaisuus hälvennyt tämän
tuotteenkäytön myötä! Suosittelen tätä ihan kaikille! :)   Lopputulos haukkuu hintansa! :)

2.Planet spa: Valkoista teetä sisältävä puhdistusgeeli. Voimakkaan tuoksuinen ja mulle tää ensikertoja käyttäessäni aiheutti silmien kirvelyä ja vuotamista. Nyt olen tottunut tuotteeseen,siis suomeksi: ei lähelle silmänympärys ihoa! Tuotteesta vielä: Sisältää valkoisen teen uutteita joka tunnetaan ihoa
ympäristön haitoilta suojaavana tehokkaana andioksidanttina. Hierotaan kasvoille ja sen jälkeen
hierotaan kasvoja samalla kun aine vaikuttaa ja sitten huuhdellaan huolellisesti pois.

3. Seerumi kuiville hiuslatvoille: (Minulla on erittäin huonokuntoiset ja kuivat harput latvat)
Tätä hierotaan siis latvoihin ja tää siloittaa välittömästi ja ravitsee kuivia latvoja.
Auttaa myös pitämään säjköisyyden kurissa jättäen hiukset pehmeiksi,silkkisiksi ja kiiltäviksi.
Hierotaan siis muutama pisara joko kuiviin tai kosteisiin hiuksiin. Ei huuhdella pois.
Kun tätä on laitettu ei saa olla kuumuudessa tms koska on tulenarkaa. Itse en ole tätä vielä
kauheesti kerennyt käyttämään mutta sanoisin ettäjolla on ihan hirveen kuivat latvat niin tätä!!! :)

4. Foot works: Kosteuttava parafiininaamio jaloille. Kosteuttaa ja parantaa huomattavasti
kuivan ihon. Levitetään paksu määrä jalkoihin ja sitten kääritään jalat lämpimään pyyhkeeseen
3-5 minuutin ajaksi ja sen jälkeen pyyhitään/ pestään pois. Kuiville kanpapäille huippu tuote! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommentin täällä blogissa vieraillessasi! <3